ÜRÜN BİLGİSİ
Securitas Alarm'dan Türkiye'nin Her Yerine Nakil Hizmeti
- Securitas Alarm'dan aldığınız alarm paketi, kamera paketi ve kurulum gerektiren tüm ürünler için avantajlı fiyatı ile nakil hizmeti alabilir, uzman ekiplerimiz ile ürünlerinizin güvenli bir şekilde nakil işlemini sağlayabilirsiniz.
Nakil Hizmeti Nasıl Çalışır?
1. ADIM
- NAKİL TALEBİNİZ ALINDI.
Nakil Hizmeti Nasıl Çalışır?
2. ADIM
- NAKİL TALEBİNİZ DOĞRULTUSUNDA İLGİLİ EKİBİMİZ SİZİ ARADI.
Nakil Hizmeti Nasıl Çalışır?
3. ADIM
- EKİBİMİZ RANDEVU TARİHİNDE ADRESİNİZE ULAŞTI.
Nakil Hizmeti Nasıl Çalışır?
4. ADIM
- DEMONTAJ İŞLEMİ GERÇEKLEŞTİRİLEREK NAKİL EDİLECEK ADRESTE SİSTEMİNİZ KULLANIMA HAZIR ŞEKİLDE TESLİM EDİLDİ.
Nakil Esnasında Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar!
- Securitas Alarm ürünlerinin nakil işlemi için nakil hizmetini sepetinize ekleyerek bu hizmeti satın alabilirsiniz.
- Nakil hizmetini satın aldığınızda ekibimiz randevu için sizinle iletişime geçecektir.
- Nakil öncesi teknik ekibimiz adresinize gelmeden sizinle iletişim kuracağından iletişim numaranızın güncel, eksiksiz ve telefon iletişimine açık olması önemlidir.
- Randevu esnasında nakil işlemi için de-montaj işleminin gerçekleşeceği adres ve nakil işleminin gerçekleşeceği yeni adres açıkça belirtilmelidir.
- Nakil işleminin gerçekleşeceği ortamda gerekli çalışma koşulları (elektrik, aydınlatma vb.) müşteri tarafından sağlanmalıdır.
- Nakil yapılacak alanın konumu önceden uygun hale getirilmelidir.
- Nakil hizmeti talebiniz sonrasında, randevu saatinde teknik ekibimiz adresinize ulaşır.
- Nakil işlemi randevu tarihinde ve gün içerisinde gerçekleşmektedir.
- Nakil işlemleri sadece siparişini verdiğiniz ürün veya ürünlerimiz için gerçekleştirilmektedir.
Bu ürüne ilk yorumu siz yapın!